duminică, 30 august 2009

Scrisoare pentru mama


Draga mama, Incep scrisoarea cu acesta "draga" pentru ca chiar si atunci cand exista neintelegeri imi esti foarte draga.Drep iti spun ca nu imi place sa te supar, nici nu imi dau seama cand o fac.Nu vreau sa gresesc pentru a te face sa suferi.Tu pui mult suflet si se vede, stiu ca vrei ce este mai bun pentru mine, dar nu reusesc a fi perfecta oricat as vrea pentru tine.Stii bine ca atunci cand gresesc nu o fac intentionat, dar tu reusesti sa te superi si din cele mai mici lucruri, pentru ca vrei ca eu sa pot fi perfecta, pentru ca sunt fiica ta, pentru ca ma iubesti, pentru ca fara tine eu as gresi si mai mult.Incerci sa ma formezi de acum pentru lupta cea mare si pentru atunci cand aripile vor fi gata pentru asi lua zborul, dar tu ma antrenezi atat de sever si atat de atent incat nu reusesc sa nu cad cate un pic pentru ca obosesc.Oricum ar fi, mama Te iubesc! Si asa cum noi pamantenii inca nu stim sa iubim cu adevarat cred totusi ca tu Ingerul meu pamantean ai reusit imposibilul, ai reusit sa iubesti fara sa ti se dea ceva in schimb, ai reusit sa ierti si cele mai mari caderi ale mele, ai reusit sa ma iubesti si cu febra, si cu pojar si plina de vanatai si alte lovituri.Nu ti-a fost niciodata frica pentru tine atata timp cat ai reusit sa ma aperi pe mine.Te-ai aruncat si incele mai mari lupte pentru a ma salva de la pierderile vietii, pentru ca oricum ar fi tu inca nu ma crezi pregatita, si pentru tine nu voi fi niciodata pentru ca vei vrea mereu sa ma aperi tu. Iti multumesc mama, ca esti mama mea!Te iubesc!

5 comentarii:

  1. Ce ne-am face noi fara parinti..Tare frumos si din suflet si adevarat ai scris. Stiu ca poate mama ta te constrange si vrea sa fii perfecta...dar sa o iubesti, asa cum o faci acum.

    P.S. Poate ar trebui sa vada si ea scrisoarea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci e cea mai frumoasa scrisoare pe care am mai vazut o vreodata!! Chiar daca mama ne cere imposibilul noi trebuie sa ii aratam ca sntem tary si ca o iubim mult !!!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. cea mai frumoasa scrisoare pt mama.cu ocazia asta vreau sa ii spun mamei mele k o iubesc mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceasta scrisoare ma face mereu sa plang de cate ori o cirtesc deoarece sunt sensibila la chestii din astea.este pur si simplu extraordinara si fenomenala:n-am cuvinte sa o descriu. a citit-o si mama mea si a ramas pur si simplu socata de suberbitatea si originalitatea. ea spune ca daca aceasta scrisoare ar fi fost la un concurs si ea ar fi fost membru al juriului i-ar fi dat nota 10 cu felicitari.si... ce ne-am face fara parinti. ei ne-au crescut, ne-au ingrijit si ne-au iubit si si-ar da viata pt noi. sunt cele mai frumoase cuvinte pe care le-ar fi spus o fiica/fiu in scrisoarea respectiva. jos palaria autorului. felicitari si sa continue la fel.

    RăspundețiȘtergere
  5. intradevar asa e ! dar uni parinti nu observa sau mai degraba nu vor sa vada ca uneori din prea multa drgoste(cum spun ei)un copil sufera foarte mult!un copil nu are nevoie de suferinta ci de o alinare si un sfat la timpul lui!!!

    RăspundețiȘtergere