duminică, 23 august 2009

Prieteni

As vrea sa vorbesc un pic despre prietenii mei.Prieteni gresiti, prieteni buni,prieteni in orice caz.Azi am vorbit cu fosta mea cea mai buna prietena L.A care mi-a parut foarte schimbata, dar nu era ci mi-a aratat doar cum eram si eu cand era cea mai buna prietena a mea si credeam ca tot ce facem era bine.Aveam o prietenie neplacuta lui Dumnezeu pentru ca placerea domnea peste noi.Faceam orice ca sa avem clipe de placere,distractie.La ea acasa incepusem sa consumam alcool si sa fumam.Nimic din toate acestea nu mi se parea gresit.Vorbeam cu ea despre problemele cu prietenul meu si incercam sa rezolvam totul prin minciuna si tradare.Azi mi-a aratat cum eram eu, nu mi-a placut deloc, nu-mi venea sa cred ca ea poate gandi sau mai bine zis nu poate gandi deloc.Imi pare rau caci ea nu mai asculta nimic din ceea ce ii zic, imi pare rau ca nu are nici un plan de viitor, imi pare rau ca nu e pregatita pentru nimic important.Pentru ea valorile numai exista.Taina casatoriei nu are sens.Nu se gandeste la iubirea adevarata,nu se gandeste la Dumnezeu.Tot ce vad acum in ea reusesc sa vad si in mine.In ceea ce eram si inca mai sunt. Sper sa scap de aceste amintiri ce ma dor atat de mult acum, sper sa reusesc sa ma iert pentru ce am facut si pentru cata suferinta am cauzat familiei mele.De aceea ma rog pentru fosta mea cea mai buna prietena si pentru toti prietenii pe care ii am si i-am avut.
Acum am in special verisoara mea, care e mai mult decat o prietena, caci e din familie si stiu ca pe ea nu o voi pierde daca voi sti so tin alaturi caci ea m-a ajutat in multe feluri, caci ea m-a sustinut, caci ea a fost langa chiar si atunci cand dadeam mai multa valoare altori "prieteni" decat ei, caci ea in felul ei m-a invatat sa iubesc viata si sa-L iubesc mai mult pe Dumnezeu, caci ea mi-a aratat ca iubirea adevarata se gaseste in alta parte, caci ea mi-a aratat unde sa-mi gasesc adevarata fericire ce o cautam in lucruri pamantesti.As vrea ca sa se salveze si prietenii mei, pentru asta ma rog pentru ei.Pentru ca au avut un rol important in viata mea si intr-un mod saul altul mi-au schimbat viata.Sper ca deacum si ei sa se schimbe si sa ii ajute Dumnezeu pentru a parcurge un drum al vietii mai bun.

2 comentarii:

  1. Să-ți ajute Dumnezeu în ceea ce ți-ai propus.
    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gandit sa iti dau mai multe comentarii, avand in vedere ca si eu ma bucur atat de mult cand primesc vreun comment.
    Vara asta a fost asa frumoasa, plina de trairi intense...
    Iti multumesc tare mult pentru toate aprecierile pe care mi le faci. Iti multumesc pentru felul tau de a fi, pentru ca desi avem unicitatea noastra ne regasim atat de bine una in sufletul alteia.
    Tare as vrea sa nu uiti tot ce am vorbit si am invatat impreuna atunci cand vor veni peste tine ispitele si greutatile viatii.
    As vrea sa iti fiu alaturi atunci cand ti-e greu... dar o sa fiu cu sufletul si cu rugaciunea. Dumnezeu sa te ajute pe tine...si pe noi toti si sa ne invredniceasca sa ne iubim unii pe altii asa cum ne iubeste El pe noi.

    RăspundețiȘtergere